Niedźwiedzie Biznesu 2023- SEDKOMP z wyróżnieniem

SEDKOMP NIEDŹWIEDZIE BIZNESU

Z naszego artykułu dowiesz się:

SEDKOMP wyróżniony w plebiscycie Niedźwiedzi Biznesu 2023!

Firma SEDKOMP została niedawno uhonorowana w kategorii ŚREDNIE PRZEDSIĘBIORSTWO podczas gali Niedźwiedzie Biznesu 2023. To wydarzenie, które odbyło się w malowniczym Zamku Janów Podlaski, zgromadziło wiele osobistości ze świata biznesu, nauki i polityki.

Nagroda w ramach plebiscytu Niedźwiedzie Biznesu przyznawana jest przedsiębiorcom z zaangażowaniem działającym na rzecz rozwoju południowego Podlasia i Polesia Lubelskiego, dlatego tym bardziej czujemy się wyróżnieni jako firma przyczyniająca się do rozwoju obszaru Polski wschodniej- Lubelszczyzny.

Była to czwarta edycja tej prestiżowej gali, podczas której wręczane są statuetki przedsiębiorcom. Wydarzenie to poprzedzone było dwudniową II Konferencją Naukową „Podatki – ubezpieczenia – przedsiębiorczość”. Eksperci i specjaliści poruszali tam ważne kwestie związane z gospodarką i społecznością.

fot. Paulina Chodyka-Łukaszuk
Aneta Sierakowska
Aneta Sierakowska

Service Level Manager

Picture of Aneta Sierakowska

Aneta Sierakowska

Service Level Manager

Szukasz wsparcia w zakresie IT i nowych technologii?

Skontaktuj się z nami za pomocą formularza, bądź zadzwoń + 25 644 60 50



Polecane artykuły
Wdrożenie Comarch DMS
Case Study
Aleksandra Antczak

Case Study: Wdrożenie Comarch DMS w SGI – Copy

Efektywne zarządzanie dokumentacją w SGI dzięki Comarch DMS
SGI, lider rynku deweloperskiego, zmierzył się z wyzwaniami związanymi z ręczną obsługą dokumentów i koniecznością integracji systemów. Dzięki wdrożeniu Comarch DMS, Comarch OCR oraz Comarch BI firma usprawniła obieg dokumentów, zredukowała błędy w opisach kosztowych i zoptymalizowała procesy controllingowe. Sprawdź, jak pełna automatyzacja i integracja z Comarch ERP XL przyczyniły się do poprawy efektywności i kontroli finansowej.

automatyzacja sprzedaży online
Autorskie aplikacje
Aleksandra Antczak

Case Study: Integracja z Intercars – automatyzacja procesu sprzedaży online

Nasz klient, dynamicznie rozwijająca się firma motoryzacyjna, specjalizująca się w sprzedaży części samochodowych, stanęła przed wyzwaniem automatyzacji procesu aktualizacji danych o produktach i stanach magazynowych. Wdrożenie rozwiązania zintegrowanego z Intercars pozwoliło na pełną automatyzację synchronizacji towarów, cen i stanów magazynowych z systemem Comarch ERP Optima oraz e-Sklepem. Efektem jest eliminacja ręcznych operacji, bieżąca aktualizacja dostępności produktów, a także dostosowanie modelu sprzedaży do formuły dropshipping. Dzięki temu, firma zyskała nie tylko większą efektywność, ale również optymalizację procesów operacyjnych, co przełożyło się na wzrost sprzedaży.