Obsługa informatyczna dla firm nieposiadających infrastruktury IT

Outsourcing IT dla firm

0 +
zrealizowanych zgłoszeń
0 +
obsłużonych użytkowników
0 +
przeprowadzonych wdrożeń
0 +
obsłużonych firm

Zewnętrzny dział informatyczny, czyli outsourcing IT

Przekazanie obsługi informatycznej firmy zewnętrznej firmie świadczącej kompleksową obsługę informatyczną to eliminacja konieczności tworzenia i zarządzania infrastruktury IT. Wysiłki związane z prowadzeniem własnego działu IT mogą zostać skierowane na ważniejsze aspekty prowadzenia biznesu. Uwolnione zasoby przedsiębiorca może spożytkować na rozwój firmy, co prowadzi do budowania jej konkurencyjności i marki.

Głównym celem jaki firma może zrealizować dzięki korzystaniu z usług zewnętrznej firmy informatycznej w zakresie outsourcingu IT jest zmniejszenie kosztów obsługi infrastruktury IT i utrzymaniem własnego działu informatycznego oraz zapewnienie firmie profesjonalnej obsługi IT.

Przedsiębiorca korzystający z zewnętrznej, profesjonalnej obsługi informatycznej nie musi ponosić kosztów związanych z zatrudnieniem specjalistów IT a przy tym zapewniony ma najwyższy poziom usług outsourcingu informatycznego, rozwiązań informatycznych a także bieżący dostęp do stale aktualizowanej wiedzy na temat systemów informatycznych.

Powierzenie obsługi informatycznej zewnętrznej firmie informatycznej to wymierne i mierzalne korzyści. Firma, która świadczy outsourcing usług zapewnia kompleksowe usługi informatyczne w zakresie środowiska informatycznego, bezpieczeństwa it, zarządzania usługami informatycznymi, utrzymania infrastruktury IT klienta.

SEDKOMP zapewniając kompleksowe wsparcie IT swoim Klientom, zapewnia im dobrą i wysoką jakość usług IT. SEDKOMP oferując outsourcing IT posiada dedykowane klientowi zespoły specjalistów IT, którzy stale podnoszą swoje kompetencje nie tylko na szkoleniach i kursach informatycznych, ale także poprzez szerokie doświadczenie w pracy z firmami z wielu gałęzi biznesu.

Zakres świadczonych usług informatycznych zależy od specyfiki działalności, wielkości firmy i jej potrzeb. Zakres obsługi IT jest szczegółowo omawiany przed rozpoczęciem współpracy i określeniu zapotrzebowania na usługi informatyczne. Zakres usługi outsourcingu IT wynika z bieżących potrzeb klientów. Od tego także zależy ile kosztuje outsourcing informatyczny.

Korzyści
Wsparcie techniczne i doradztwo online
Doświadczeni konsultanci
Dedykowany system zgłoszeń
Optymalizacja kosztów zatrudnienia
Oszczędność czasu
Dostęp do najnowszych technologii

Outsourcing informatyczny

Outsourcing IT, czyli usługa informatyczna z zewnątrz

W ramach usługi outsourcingu IT, przedsiębiorca zagwarantowany ma audyt informatyczny, administrowanie siecią oraz serwerami, przeglądy sprzętu komputerowego, aktualizacje systemów komputerowych, usługi bieżącej obsługi informatycznej- helpdesk, doradztwo informatyczne a także opiekę w ramach cyberbezpieczeństwa, administrowanie backupami oraz archiwizację i odzyskiwanie danych informatycznych. Innymi słowami Klient korzystający z outsourcingu IT zapewnione ma działania, którymi standardowo zajmuje się wewnętrzny dział IT. Korzystanie z zewnętrznej obsługi informatycznej to optymalizacja kosztów oraz gwarancja jakości usług świadczonych przez doświadczonych specjalistów.

Outsourcing IT oznacza powierzenie opieki informatycznej doświadczonej firmie realizującej outsourcing IT. Na tym polega outsourcing IT.

Outsourcing usług IT pozwala firmom uwolnić zasoby. Brak konieczności zatrudniania specjalistów i możliwość outsourcingu usług informatycznych to zmniejszenie kosztów i optymalizacja wykorzystania zasobów.

Zalety outsourcingu usług IT

Outsourcing IT to usługa pełnej obsługi informatycznej Twojego biznesu. Dedykowana firmom, które nie posiadają własnej infrastruktury informatycznej.

Outsourcing informatyczny to optymalizacja kosztów zatrudnienia informatyków.

Zewnętrzne usługi informatyczne pozwalają być na bieżąco z nowinkami informatycznymi.

Outsourcing IT to redukcja kosztów funkcjonowania firmy- płacisz tylko za przepracowane przez nas godziny.

Outsourcing informatyczny to gwarancja najwyżej jakości usług informatycznych. Nasi specjaliści stale podnoszą swoje kompetencje.

Kompleksowy outsourcing informatyczny to oszczędność czasu. Zewnętrzna opieka informatyczna pozwala szybko przesunąć awarie i zadania informatyczne na zewnętrzny dział informatyczny.

Dzięki usłudze outsourcingu IT możesz zminimalizować czas poświęcony na wdrażanie się do problemu i rozpoznanie jego genezy- zrobi to za Ciebie specjalista IT z SEDKOMP.

Outsourcing IT zapewnia dostęp do najnowszych technologii informatycznych. Korzystanie z outsourcingu IT to brak konieczności w inwestowania w najnowszy sprzęt i technologie a także aktualizacje. Wewnętrzny dział informatyczny wymaga posiadania i obsługi infrastruktury informatycznej.

Korzystanie z zewnętrznego działu IT wyeliminuje ten problem i zagwarantuje dostęp do nowinek technologicznych bez ponoszenia zbędnych kosztów.

Jakie usługi informatyczne możemy Ci zaoferować?

Świadczymy usługi pełnej obsługi informatycznej. Dzięki zewnętrznej obsłudze IT, możesz zminimalizować koszty a także korzystać z usług zgodnie ze swoim zapotrzebowaniem. Zadania realizowane w ramach outsourcingu IT zależą od zapotrzebowania przedsiębiorstwa.

Obsługa IT obejmuje między innymi audyt informatyczny, administrowanie sieci i serwerów, tworzenie infrastruktury komputerowej, regularne przeglądy systemów komputerowych, aktualizację oprogramowania, usuwanie awarii oraz naprawę sprzętu, zapobieganie utracie danych, odzyskiwanie i archiwizację danych, doradztwo informatyczne.

Dzięki doświadczonemu zespołowi konsultantów obsługujących firmy z wielu branż rozumiemy problemy naszych klientów, potrafimy dostosować usługę outsourcingu IT do indywidualnych i realnych potrzeb, a tym samym – usprawnić i zoptymalizować procesy biznesowe. To z kolei sprawia, że możesz w pełni skupić się na prowadzeniu biznesu i nie musisz koordynować pracy wewnętrznego działu IT.

Aby zapewnić Klientom usługi outsourcingu na najwyższym poziomie wprowadziliśmy dedykowany system obsługi zgłoszeń Asysta. Realizujemy outsourcing IT na podstawie zgłoszeń informatycznych wysyłanych do systemu zgłoszeń. Obsługa IT firm jest dzięki temu zoptymalizowana a czas reakcji zminimalizowany. Każdy z naszych Klientów ma przypisany indywidualny numer telefony oraz adres e-mail. W przypadku outsourcingu IT opartego na systemie zgłoszeń dużo trudniej o pomyłkę co do zakresu outsourcingu IT i kwestii rozliczeń.

Poniżej prezentujemy Państwu schemat działania naszego systemu zgłoszeń w oparciu o który realizujemy outsourcing IT dla naszych Klientów.